Rustig aan . . .

30 november 2015 - Papamoa, Nieuw-Zeeland

Vandaag maar eens rustig opgestart. Na het ontbijt de fietsen op onze maat aangepast. Gelukkig is er een medecamper die voldoende gereedschap aan boord heeft om dat klusje te klaren. Omdat we de fiet​sen hebben gekocht om, als we eens buiten een dorp of stad kamperen, toch mobiel te zijn, zag ik de volgende niet aankomen.
Judie stelde voor om een stukje te gaan fietsen en omdat we die net hadden afgesteld stemde ik in. Ruim 24 km en een houten kont verder, heb ik daar spijt van maar ja..., te laat. ;-)
 Dat fietsen moet hier trouwens met een helm op. Aangezien ik ook bezig ben om het kopbutsen-in-de-camper naar een heel nieuw level te brengen zit zo'n ding echt niet fijn. ;-(

De rest van de dag hebben we eigenlijk alleen wat huishoudelijk werk zoals opruimen, wasje draaien en genieten van ons Pacific-plekje gedaan.
Helaas is het nu een beetje gaan regenen. Da's jammer maar die regen is hier in ieder geval warm:-).

Morgen gaat de reis naar Gisborne