Paeroa - Orere Point

10 januari 2016 - Auckland, Nieuw-Zeeland

Vandaag gaan we niet zo heel ver maar wel weer verder in de richting van Auckland. Nadat we op het gemak zijn opgestart en nadat we eerst hebben getankt gaan we op pad naar het altijd gezellige Orere Point. Je snapt het al… hier is dus op een keienstrand na geen ruk te beleven en dat boeit ons deze keer niets. Vandaag moet er begonnen worden met het uitzoeken van de bagage en de overige tijd besteden we aan een strandwandeling. De reis van Paeroa naar Orere Point is weer weinig vermeldenswaard. Veel lange rechte stukken door vlak landschap.

De camping is geselecteerd op faciliteiten om de camper zo ver mogelijk inlevergereed te krijgen zodat we morgen relaxed richting Auckland kunnen (ca.1 uur rijden) waar we rond 13.00u hebben afgesproken met Chris en Gary. Daarmee komt er dan een eind aan de 45 dagen zigeunerbestaan in Nieuw Zeeland en waarschijnlijk ook aan de dagelijkse verslagjes. Niet dat we verwachten bij Chris en Gary niets of weinig te beleven maar het lijkt me minder voor onze gastheer en -vrouw als ik daar steeds maar bij thuiskomst achter de pjoeter kruip. Ik zal daar waar het moment zich ervoor leent wel een paar keer een  update met fotomomentjes proberen te publiceren.

Voor nu weer tot zover.

Groetjes en tot de volgende update.

1. Jacqueline:
    10 januari 2016
    Nog lekker genieten vd laatste weken
    Groetjes aan Chris en Gary van ons
  2. Ite:
    11 januari 2016
    Bedankt voor jullie reisverslag . Afgelopen nacht heb ik jullie verslagen vanaf Kerst achter elkaar doorgelezen erg leuk. En Judie's skydiving ervaring daar ben ronduit jaloers op :-))). Nog Veel plezier de laatste weekjes!