Queenstown 3 Sunshine, Jet-boat & Rafting

28 december 2015 - Queenstown, Nieuw-Zeeland

We hebben vandaag maximaal genoten van het zomers weer. Waarbij we aan het begin van de middag naar de Jetboat over Shotover-river zijn gewandeld. Omdat Judie dat niet zo haar ding vindt heb ik daar maar alleen aan meegedaan. Wat dan weer wel betekend dat we hier wel door haar gemaakte foto's van hebben. Na terugkeer zijn we doorgegaan naar Rafting NZ waar we voorzien zijn van de raft uitrusting om vervolgens met een bus met trailer over een 14 km lang gravelpad (volgens de crew is dit 'World's thirteenth dangerous road') Skipper's road geheten, naar de launch-site gebracht te worden. Omdat we daar geen camera meer mee konden nemen hebben we daar alleen hun eigen sfeerplaatje van. We hebben nog wel de toezegging van een Amerikaan dat hij zijn GoPro-filmpje ter beschikking zal stellen maar dat zien we dus pas als we weer thuis zijn.

Vanavond ​ lekker bij de camper gegeten en morgen gaan we weer op pad. We gaan sowieso naar Wanaka waar we wat kleine musea willen bezoeken. We denken dat we Haast moeten kunnen halen en misschien nog wel een eindje verder.

Wordt vervolgd.