Milford Sound - Te Anau

24 december 2015 - Te Anau, Nieuw-Zeeland

Relaxed starten we de dag. Het enige wat we vandaag te doen hebben is ons verplaatsen naar Te Anau en dat gaan we eens rustig op ons gemakje doen. We’re on Holiday baby… J

De weg is natuurlijk hetzelfde als die naar Milford Sound toe, maar de andere kant op is toch ook een beleving die weer zaken oplevert die je op de heenweg over het hoofd had gezien, of die je in het kader van het ‘hurry up and wait there’ karakter van de heenreis voor de terugreis had bewaard. (adem in)

De terugreis bood dus wat mogelijkheden om onderweg een wandelingetje te maken naar bijvoorbeeld ‘The Chasm’. Wásdanouweer???

Nou…, da’s een watervalcomplex waar die Nieuw Zeeuwen je naartoe lokken om die arme inlandse bijna uitgestorven Kea’s waar ze zo trots op zijn, in de gelegenheid te stellen om een stuk uit het zadel van een van je fietsen te knagen. Mooi hoor die alpine papegaaien maar het blijven kutbeesten! Waarvan acte.

Onderweg niet zo veel anders dan de heenreis meegemaakt en dus ook maar beperkt plaatjes geschoten.

Het weer begint zich warempel te gedragen als echt zomerweer. Lekker hoor.

Voor nu weer tot zover.

Tot de volgende update.