hè hè we zijn weer eens online.

27 november 2015 - Auckland, Nieuw-Zeeland

Eindelijk dan nu de mogelijkheid om de afgelopen 3 dagen te verslaan.

Ik begin met de dag dat we met Chris en Gary Auckland en omgeving hebben aangedaan. Die dag begon al goed met het feit dat ik in plaats van mijn eigen nieuwe sandalen, die van Bram blijk te hebben ingepakt. Die zijn toch een paar maatjes te groot dus het eerste item staat op de verlanglijst voor de dag. Het weerzien met C&G was weer uitbundig waarna we snel op pad zijn gegaan.

Met C&G, of eigenlijk onder hun leiding, zijn we eerst naar een uitzicht punt "One Tree Hill" geweest.

Prachtig 360 uitzicht maar waar die naam vandaan komt??? De oorspronkelijke boom blijkt te zijn gesneuveld en dan is het logisch dat er nieuwe voor in de plaats komen..., toch?

Vandaaruit verder naar the Waterfront voor een bak pleur met een hapje. Na een toeristische route uiteindelijk in het havengebied waar een heel groot bedrijven-gedeelte is omgetoverd in ontspannings-, recreatie- en uitgaansgebied. Na hier genoten te hebben van een heerlijke seafood-lunch hebben we ons toch maar eens op het onvermijdelijke shoppen gestort, en jawel..., sandalen gescoord. De dag hebben we afgesloten met een perfecte maaltijd in een restaurant waar de live-muziek helaas een goed gesprek onmogelijk maakte.

Ik zal zo nog even wat foto's plaatsen en dan ga ik morgenochtend verder met het verhaal van 28 en 29 nov.

1. Jan Robert Zijp:
    29 november 2015
    Vergeet de Sky Tower niet!
  2. Hans Noordhoek:
    30 november 2015
    Je schrijft heel leuk en de foto's zijn ook prachtig, gaat een mooie reis worden die we zeker gaan volgen.