Nog effe...

4 april 2024 - Ede, Nederland

Judie en ik zijn bezig met de laatste voorbereidingen voor het volgende avontuur. Dit keer niet naar Nieuw Zeeland maar eindelijk, nadat het in 2020 fout liep door de pandemie, naar Australië.
Zaterdagochtend brengt Bram ons naar Schiphol, waar ook Petra ons uit komt zwaaien.
Op zondag 7 april landen we om 16:55 lokale tijd in Sydney en vanaf daar gaat het beginnen.
Na 3 dagen in Sydney, onder begeleiding van onze Nieuw Zeeuwse vriendin Chris, krijgen we de huurauto (SUV Rav4 o.i.d.) en gaan we op pad naar het noorden.
Een beetje afhankelijk van de kwaliteit van internet ter plekke, onze belevenissen en of we er zin in hebben zullen we regelmatig, net als eerder in Nieuw Zeeland, via deze reislogger verslag doen. Voel je vrij om mee te lezen, de log-link te delen en/of reacties en commentaar te leveren.
We hebben er zin in!

1. Henrik:
    4 april 2024
    Wow! Safe journey and happy trails. Looking forward to following your adventures.
  2. Neef Jeroen:
    4 april 2024
    Geniet ervan. Nu het nog kan. Als ik zie wie er allemaal omvalt ...... Triest. Daarom pak wat je pakken kan.
  3. Tilly:
    4 april 2024
    Leo en ik wensen jullie een onwijs bijzondere reis. Reis veilig en verstandig. En vooral: G E N I E T.
  4. 3h2erGuus:
    4 april 2024
    Wat een mooi avontuur staat jullie weer te wachten! Geniet er van met een grote G!😎
  5. Marjolein Weber:
    4 april 2024
    Wij wensen jullie een hele mooie reis en veel plezier toe, geniet van Australië en van de ervaringen en elkaar. Liefs Kees-Jan en Marjolein
  6. Marie-Jose:
    4 april 2024
    Ohh heerlijk! Ik ga meegenieten van jullie blogs. Hele fijne reis en veel genietplezier in dit magische land.😃🤩
  7. Jan 3h2:
    4 april 2024
    Wow! Mooi vooruitzicht! Geniet ervan!
  8. Peter:
    Prima keuzes, amigo!
  9. Saskia Ghuijs:
    5 april 2024
    Tot over twee weken, see you in Bris Vegas!
  10. Jacqueline:
    Een heel mooie reis. Geniet er maar goed van. Ik ga jullie volgen 👋
  11. Tina:
    5 april 2024
    Geweldig, ben benieuwd naar jullie verhalen. Goede reis en blijf gezond!
  12. Carin Dimmers:
    5 april 2024
    Veilige reis en geniet ervan.
  13. Reina:
    5 april 2024
    Alvast goeie vlucht, ik ga jullie volgen op deze mooie reis. Wordt fantastisch! 👌🏼🫶
  14. Jacqueline:
    5 april 2024
    Goeie reis en lekker genieten
  15. Albert Horlings:
    5 april 2024
    Mooi avontuur voor de boeg. Wij gaan in okt een rondje Nieuw-Zeeland doen met een camper. Veel plezier😊👍
  16. Tjisse Nestra:
    5 april 2024
    Goede reis en veel plezier en behouden terugkomst.
  17. Anky Verhagen - van Hecke:
    5 april 2024
    Wat een heerlijk vooruitzicht! Goede reis en veel plezier down under
  18. Bavo:
    Geniet met volle teugen!
  19. Hans Noordhoek:
    5 april 2024
    Goede reis, ga er van genieten dan genieten wij weer van de verhalen.
    Geen camperboef deze keer, hopelijk nu geen verhuurboef.
  20. Carla Molmans:
    5 april 2024
    Goede reis en veel plezier!
    Ik kijk uit naar jullie blogs!
  21. Jan Robert Zijp:
    5 april 2024
    Joh. Niet nieuw Zeeland? Ik ga weer (voor de 6e maal) in feb 2025). Ik ga met veel belangstelling jullie reis volgen. Veel plezier (en veel foto's).
  22. Sandra:
    6 april 2024
    Heel veel plezier geniet ervan samen❤️

Jouw reactie